Dia trist per tots els seguidors i seguidores de la cantant catalana, Rosalía. Tot i que la protagonista encara no ha confirmat res, han estat molts els mitjans de comunicació que han assegurat la possible ruptura entre l'artista i el cantant Rauw Alejandro, amb qui s'havia de casar pròximament.
El cert és que, des de fora, la parella despertava una aura envejable. En les seves nombroses aparicions públiques, es podia palpar l'amor que sentien l'un per l'altre. Malauradament, però, tot fa apuntar que això ha arribat a la seva fi mesos després que el porto-riqueny demanés matrimoni a la catalana.
Va ser l'any 2022 quan la cantant de Sant Esteve Sesrovires va anunciar a través d'una fotografia que s'havia comprat una espectacular mansió amb el seu xicot. I el més sorprenent de tot plegat, és que la casa es troba a Catalunya més concretament a Manresa, a la comarca del Bages.
Així, per celebrar la compra, Rosalía va voler compartir una fotografia al seu compte d'Instagram on se la podia veure amb la seva parella, el cantant Rauw Alejandro, fent-se una fotografia un patí al jardí de la seva nova finca.
NOVETAT WHATSAPP: Clica aquí per rebre GRATIS i en EXCLUSIVA les notícies més destacades del COR al WhatsApp!
Rosalía no s'ha estat de res. Ella i el seu xicot lideren les llistes musicals de diversos països i s'han permès el luxe de comprar una mansió valorada en dos milions d'euros. Quasi res. A la masia no hi falta cap luxe: piscina, jacuzzi, celler i unes terrasses que fan la volta a tota la mansió.
A més, la masia, de 1905, compta amb unes 30 hectàrees de jardí i 2.624 metres quadrats d'habitatge. Així mateix, aquesta compta amb 10 habitacions i dos menjadors. Un és de 120 metres quadrats mentre que l'altre, el més petit, en té 90. Si premeu aquí, podreu veure totes les fotografies del palauet.
Com ja hem comentat anteriorment, cap dels dos protagonistes s'ha pronunciat al respecte. Ni per confirmar, ni per desmentir. Però ja se sap que quan riu sona, aigua porta. Tot i això, haurem d'esperar per conèixer la decisió que prendrà la parella respecte al palauet situat a Manresa.