Teté de 'Los Serrano' explica la trista veritat sobre el part de la seva filla

L'actriu i la seva parella, l'actor Marc Clotet, van ser pares fa un any

Natalia Sánchez és una de les actrius més recordades de 'Los Serrano' pel seu paper com Teté, la filla adolescent de la família. Tot just fa un any, Sánchez es tornava a col·locar a la primera línia mediàtica pel naixement de la petita Lía, fruit del seu amor amb el també actor Marc Clotet ('Amar es para siempre', 'La voz dormida').

Tot i que la família està més feliç i unida que mai, Natalia recorda les complicacions que van sorgir després del part i els primers mesos de vida de Lía, qui va néixer prematura. En una publicació d'Instagram, on podem veure a l'actriu donant-li el pit a la petita just després de néixer, Sánchez explica el mal tràngol que va passar en aquell moment.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoy, hace justo un año, entrábamos por la puerta de urgencias del hospital Sant Joan de Deu. Eran las 6am. Había roto la bolsa y, ajena a lo que se avecinaba, pensaba que me mandarían reposo y “a casa” hasta que pasaran las 5 semanas de embarazo que todavía me quedaban pero... nada más lejos. 17 horas más tarde estaba en la sala de partos, nerviosa y agotada a partes iguales, “preparada” para traer a este mundo a Lia. No había hecho ni una clase de preparación al parto, ni un masaje perianal, ni sabía cómo narices tenía que respirar pero oye, la naturaleza es sabia, el instinto inteligentísimo y las mujeres somos increíblemente poderosas... Y gracias al equipo de grandísimas profesionales que me ACOMPAÑARON, llegó Lia... Prematura pero pisando fuerte y agarrándose a la vida como solo un animal sabe hacerlo... Ha sido un año muy intenso... Hemos vivido momentos que nos han puesto a prueba como personas, como pareja, como padre y como madre. Y seguro, lo seguirá haciendo..pero el balance, ahora que empiezo a “ver la luz”, ha sido, y es, muy positivo. La mirada o la sonrisa de un bebé o un/a niñ@ es poderosísima..y despierta en ti una empatía y una ternura sobrenatural que te conecta como ser humano y eso, eso no tiene precio... En esta andadura he tenido la suerte de contar con mi fiel compañero de viaje.. siempre dispuesto a hablar, a escuchar, a aprender y a mejorar...gracias por hacerme mejor persona, @marc_clotet , me muero de ganas por iniciar esta “otra aventura” a tu lado... Y a ti, Lia: Feliz primer año, mi amor. Agradezco cada segundo de tu existencia. Gracias por enseñarme tantísimo y por darme aún más. Gracias por tus ganas de vivir, de descubrir, de aprender, de reír...Eres un ser INCREÍBLE...Gracias por existir y ¡FELIZ PRIMER AÑO DE VIDA!! Te quiero.

Una publicación compartida de Natalia Sánchez (@natasanchezmol) el

Un any molt intens

«Havia trencat la bossa i, aliena al que m'esperava, pensava que manarien repòs i 'a casa' [...] Ha estat un any molt intens... Hem viscut moments que ens han posat a prova com a persones, com a parella, com a pare i com a mare», assegura Natalia.

Com era d'esperar, la publicació ha rebut centenars de 'likes' i missatges donant l'enhorabona a la mare. Algunes de les celebrities que han comentat el missatge han estat Chenoa, Arbeloa o les actrius María Castro i Sara Sálamo.«Quines paraules tan boniques, estimada. Feliç primer aniversari a Lía i un petonàs als 4», escrivia aquesta darrera.

També et pot interessar...


Comentaris

envia el comentari