Dos homes a primer pla amb l'escut del Reial Madrid de fons.

Fabrizio Romano confirma el rumor: Xabi Alonso el deixa escapar, fitxa per l'Arsenal

El periodista ha llançat una notícia a les seves xarxes socials que deixa els merengues fora de joc

Fabrizio Romano és una de les persones més influents en el periodisme futbolístic i sempre té coses per explicar. L'italià té informació sobre tots els equips i els seus contactes no tenen límits; cosa que s'ha vist aquests últims anys. Les seves notícies solen ser encertades i és poc habitual que Fabrizio llanci una bomba que no sigui certa.

Darrerament, Fabrizio Romano ha parlat sobre diversos temes que afecten el Real Madrid, però això tot just acaba de començar. Xabi Alonso tenia en ment un gran futbolista que podria haver solucionat un dels majors problemes de la plantilla. Per desgràcia per als merengues, el crack en qüestió se n'anirà a la Premier League.

Entrenador de futbol donant indicacions a la banda durant un partit amb expressió intensa i persones de fons observant
Xabi Alonso a la banqueta del Reial Madrid | Europa Press

La situació del Real Madrid de Xabi Alonso

Fa dos anys, el Real Madrid era al més alt del futbol i semblava que no hi havia cap equip que el pogués vèncer. Durant la 24-25, els blancs han perdut credibilitat i han tancat un any pràcticament en blanc, cosa que no ha agradat a la directiva. Florentino, en un intent de tornar el seu club al més alt, ha prescindit d'Ancelotti i ha donat pas a Xabi Alonso.

Xabi Alonso ha fet un bon Mundial de Clubs, però hi ha hagut algunes decisions que no han estat del gust de l'afició. A més, l'espanyol ha tingut la mala sort de patir baixes importants a la defensa. Els merengues no han aconseguit aixecar el títol i l'ambient ha començat a carregar-se; una temporada per oblidar.

És clar que un dels majors problemes del Real Madrid és la defensa, ja que no aconsegueix assentar-se a la gespa i és la zona més feble de la plantilla. En un intent de millorar-la, Xabi Alonso havia pensat en un central de LaLiga, però Fabrizio Romano ho ha deixat clar. El defensor ja té un acord verbal amb l'Arsenal i és qüestió de temps que s'oficialitzi el seu fitxatge.

Fabrizio Romano ho confirma

Segons Fabrizio Romano, Cristhian Mosquera ja té un acord amb l'Arsenal per 15 milions més uns pocs en variables. Davant d'aquesta situació, Xabi Alonso haurà de buscar un altre defensa del seu gust al mercat de fitxatges. Durant les pròximes setmanes sabrem què passa amb la plantilla del Real Madrid, però és probable que hi hagi canvis significatius ben aviat.