ÚLTIMA HORA

🚨 Un accident a l'AP-7 a Sant Cugat provoca almenys 3 km de retencions

METEO

☔️ Confirmat: temporal de pluja entre divendres i dissabte a tot Catalunya

L’amant de Makoke guanya la batalla a Telecinco i rebrà 30.000 euros

L’afectat va demandar la cadena per haver fet públics rumors molt greus sobre la seva persona
El suposat amant de Makoke guanya la batalla a Telecinco | TELECINCO

 

La polèmica entre Makoke i Kiko Matamoros s’ha resolt amb un final inesperat. El suposat amant de la model ha guanyat la demanda que va interposar a Mediaset per haver fet públics greus rumors sobre que era una «persona perillosa, traficant de drogues i amb antecedents penals» l’any 2016. La resolució obliga Telecinco a indemnitzar l’afectat amb 30.000 euros.

 

El responsable de la sentència ha estat el jutjat número 1 de Madrid, qui s’ha posicionat al costat del suposat amant de Makoke, ordenant una compensació econòmica pels danys realitzats. No obstant això, l’exdona de Kiko Matamoros no ha sortit impune del judici, sinó que haurà d’abonar també una quantitat a l’afectat: «S’ordena a la demandada al pagament dels costos, així com a l’abonament dels interessos legals produïts des de la data de la interpel·lació judicial».

 

 

Telecinco està obligada a fer pública la sentència

Makoke també es veu obligada a indemnitzar l'afectat | TELECINCO

 

A més a més, la cadena televisiva està obligada a fer pública la sentència en aquells programes on var fer-se públiques les insinuacions, «dins del termini dels quinze dies següents a la data en la qual la sentència hagués quedat ferma». Si aquests programes en la data mencionada haguessin deixat d’emetre’s, tal pronunciament haurà de complir-se en qualsevol altre programa de la cadena d’idèntica audiència.

 

La presentadora de 'Sálvame', Paz Padilla, va afanyar-se el passat dilluns a comunicar la sentència, i el mateix hauran de fer quan comenci la nova gal·la del reality d’aventura 'Supervivientes'.

 

 

Vet a difondre el contingut en qüestió mai més

D’altra banda, la sentència ha dictaminat que Telecinco té prohibida la difusió dels comentaris que van fer-se sobre el demandant l’any 2016: «Es condemna a l’entitat demandada a què en el futur s’abstingui de difondre total o parcialment, en el que al demandant es refereix, el contingut dels programes 'Sálvame Diario' de data de 12, 13, 14 i 15 d’abril de 2016 i 1 de juny de 2016 i 'Supervivientes' de data 31 de maig de 2016 a qualsevol mitjà del grup empresarial».

 

Per últim, el jutjat ha imposat a Mediaset retirar de la seva web qualsevol referència a l’amant de Makoke: «Es condemna a l’entitat demandada a què procedeixi a l’eliminació a la pàgina web d’internet www.telecinco.es de qualsevol comentari o notícia referida al demandant, en relació al programa de 'Sálvame Diario' de data 12, 13, 14, 15 d’abril de 2016 i 1 de juny de 2016 i 'Supervivientes' de data 31 de maig de 2016».